Ötödik lap készülőben

Kedves Olvasóim!

Gyors és rövid bejegyzés lesz a mai. Az album következő, azaz 5. napjáról szóló bejegyzés még csak a fejemben állt össze, a valóságban nem. Klassz és sűrű nap volt a mai, volt benne Mikulás, előszülinap és még egy hokimeccs is lesz, ahol szurkokunk Márkónak. Így a ragasztgatósdira volt legkevésbé alkalom. Azt meg tudom mutatni, milyen képek kerülnek majd rá az 5. napról szóló oldalra. Azt hiszem, sokat mesélnek.Holnap is sok program akad, de poszt lesz, legalább is, igyekszem.


A fotókon a családunk kitisztított, kikészített csizmái láthatók, ez egy szokás nálunk. Waitin' for the miracle jeligére...
Szóval, kitartás, kedves albumkészítő-társaim, az adventben! Lesz ez még így...! ♥

Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Szeretettel üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Utólag ez az alábbi rész át fog kerülni az 5. és 6. napunkról szóló albumoldalk alá. Egyelőre, mivel a játékban részt vevő kedves scrapbookos társak már előrébb járnak (!), mint én, jobb híján, ide szúrom be az ő bejegyzéseiket. :)

**********************************
December napjai játék résztvevőinek albumoldalai:

Megjegyzések

Ányi üzenete…
SZia Gigi!
Ebben a bejegyzésben én sem mutatok most képet, de talán motiváló lehet a "hitetlenek" számára :)
http://scrapbookgimp.blogspot.hu/2014/12/december-napjai.html
Ányi üzenete…
Ide is belinkelem, mert nem tudom, visszanézed-e (bár gyanítom, hgy igen), készen van a dec 2. és 3. nap is.
http://scrapbookgimp.blogspot.hu/2014/12/december-napjai-5.html
Budaházi Brigitta üzenete…
Ó, Ányi, te aztán termékeny vagy! Össze kell kapnom magamat :D !
Klassz lett MINDKÉT bejegyzés! Örülök, hogy mutatod őket itt is. Mindjárt linkelem őket!
Kriszta (hozak) üzenete…
Szia Gigi!
készítgetem én is az albumom. Íme az első nap: http://papirdarabolo.blogspot.hu/2014/12/december-napjai-1.html
Miután elhárítottam a blogomról a kellemetlen akadályt ezen az új címen érhető el.
nagyon inspiráló oldalak születtek eddig. igyekszem mihamarabb belinkelni az elkészült oldalaimat.
Kriszta (hozak) üzenete…
Sikerült a második napot is blogolnom. http://papirdarabolo.blogspot.hu/2014/12/december-napjai-2_7.html
Az sem kizárt, hogy hozom még ma a többit is :)
Kriszti üzenete…
Nagyon büszke vagyok magamra, mert meglepően termékeny voltam: Télapóról 3 oldal is készült, és már a blogon is fent van! :)
http://krisztikealkot.blogspot.hu/2014/12/december-daily-telapo.html
Bori üzenete…
Kedves Gigi! Én nem vagyok még ilyen "áptudét", mint te és az itt kommentelők, de nagyszerű ötletnek tartom, hogy összegyűjtöd ide a sok decemberi albumot! :) Minden nap csekkolom a blogot és jövök inspirálódni. Én egyelőre még csak itt tartok, de a mobilom már tele van előhívandó fotókkal:
http://kopapirstb.blogspot.hu/2014/12/december-napjai-az-elso-het.html
Ányi üzenete…
Várom a fényképeket - addig fotókat szerkesztettem, most meg a receptes oldalakat gyártom, festegetek, rendezgetek.
De a piszkozatok készen vannak, csak hogy ne a levegőbe beszéljek, mutatom is :)
http://scrapbookgimp.blogspot.hu/2014/12/december-napjai-piszkozatok.html
Budaházi Brigitta üzenete…
Kriszta! De jó, de jó, hogy jöttél!! Csudi aranyosan alakul az albumod! Nagyon tetszik! A papírkészlet, valami csodás és amit alkottál belőle, nem különben!
Budaházi Brigitta üzenete…
Kriszti, én is büszke vagyok Rád! Valami fantasztikus lett az a három oldal a Mikulásos témában! ♥ Olyan jó, hogy hoztad őket!
Budaházi Brigitta üzenete…
Bori, örülök, hogy megismerhetlek/megismerhetünk Téged is! Szépséges a blogod, nagyon tetszik a stílusod. Az albumod is sokat ígér! Köszönöm, hogy hoztad.