December napjai 4. nap

Kedves Olvasóim!
Érkezem is a negyedik nappal, egy gyorsan összeállított oldallal. Emlékeztetőül, ez a scrapbookalbum, egy (lehetőségeim szerint) minden nap készülő családi krónika az idei karácsonyváró időszakunkról. Minden nap egy lényeges vagy emlékezetes momentumáról szól egy-egy oldal, amit scrapbooktechnikával, itt-ott mixed media technikával fűszerezve állítok össze. Az egyes oldalak összeállításának lépéseit minden bejegyzésben megtalálhatod. Lássuk a mai lapot!

Ez az oldal rendkívül gyorsan összeállt. Annak is köszönhetően, hogy már tegnap kitaláltam, mi lesz a témája, s egészen véletlenül ráleltem egy régi-régi kedvencemre is - így adta magát az elrendezés is. Másrészről, azért is készült ilyen ripsz-ropsz, mert ma nem sok időm volt az alkotásra, sok mindent el kellett intéznem, így engedményeket kellett tennem magammal szemben. Gyakorlott adventi album készítők (és abbahagyók) most mosolyognak, gondolom, a nem létező bajszuk alatt, mondván, lesz ez még így se'! Nem igaz? Tudniillik egyre kevesebb időm lesz alkotni... Na, majd meglátjuk. Egyelőre még tart az elhatározás. No, de elkalandoztam, nézzük inkább, hogyan készült ez a rettentő(en nem) bonyolult  oldal (a fenti fotó kattintásra megnyílik nagyban).
  • Az egész oldalt egy szépséges postaláda uralja, egy csodálatos rajz, Nagy Zoli, alias Paperfellow munkája. Zoli rajzaiért - ez nem titok, ő is tudja - rajongok. Szeretem a mesevilágát, kedves stílusát (még akkor is, amikor marcona harcosokat rajzol!). Ez a postaláda többeknek lehet ismerős, egy réges-régi letölthető íven szerepelt. Az ívet megtaláltam az interneten, ide kattintva mind a mai napig elérhető: Santa's Letterbox.
  • A mintaívről a nagyobbik postaládát vágtam ki (a mintaívet 200g-os kartonra nyomtattam), amit natúr kraft kartonra ragasztottam.
  • Készítettem ugyancsak natúr kartonból egy zsebet, ráragasztottam a postaláda hátuljára. Ez a zseb három oldalon zárt, felül nyitott. A fiaim, Mikulásnak írt leveleinek listáját fogom belecsúsztatni felülről, a láda mögé, úgy, hogy ne látszódjanak ki. Ja, és nem, nem fogom beletuszkolni a gyerekek Mikuláshoz írt leveleit a kis levélbedobó nyíláson! Nekem úgy tetszik, hogy nyitva van a nyílás, de nincs beletuszkolva semmi, ami kilátszik.
  • Kivágtam egy, az album oldalánál kisebb téglalapot egy kék hópehelymintás scrapbookpapírból, a szélét öregítettem, mint az előző oldalaknál, s természetesen ez az oldal is kapott egy keretet, amit zselés tollal rajzoltam a papír tépett széle mentén.
  • Ráragasztottam a papírt az album oldalára, kerestem egy csillámos dekorgumi betűmatricát, s egy 4-est ragasztottam a bal felső sarokba - mivel ma készült el a 2014. decmeber 4. napjáról szóló oldal.
  • Végül, a zseb hátoldalát beragasztózva, bekerült a postaláda is az albumba.
Ez az oldal annak állít emléket, hogy a fiaim mind a mai napig írnak a Mikulásnak. Egyikőjük még tegnap pótolta egy kicsit a már szóban "üzent" dolgokat... Nagyon meghat, hogy még mindig tartjuk ezt a szokást, olyan meleg emlék, még ilyen nagy cula fiúknál is (10,5 és 12,5 éves fiúk).


**********************************

Emlékeztetőül: A felhívás, ami Téged is érdekelhet! Készítesz idén te is karácsonyváró scrapbookalbumot? Van kedved megmutatni és inspirálni másokat?
  • Linkeld be az albumoldaladat egy hozzászólásban az enyém alá! Az én blogomat sokan olvassák, ezért szívesen megosztom a Tiédet is, hadd lássák mások is, s hadd kapjanak idén (vagy jövőre) kedvet ők is, hogy elkészítsék a saját albumukat! 
  • A blogbejegyzéseket (vagy Facebook képeket!) folyamatosan frissítem, így mindenkinek az adott napi bejegyzését linkelem majd be utólag az enyém alá, mindig azt, amit belinkeltél. Természetesen napokra visszamenőleg is szívesen belinkelem majd a blogjaitokat, minden adott napit az enyém alá, de nem keresem vissza, ha valami kimaradt, ezt Neked kell megtenned, hogy hozzászólásban linkeled.
  • Így, közösen érhetjük el azt, hogy inspiráljuk egymást, s vidáman kövessük nyomon, ki, hogyan birkózik meg a feladattal! Az biztos, hogy nekem is nagy szükségem lesz a folyamatos inspirációra! Gyertek minél többen! 
Tervezem, hogy december 24-én a 2014. december 23-áig legtöbb saját blogbejegyzést linkelő kedves magyar scrapbookost megajándékozom valamivel - természetesen egy vaskos scrapbookcsomaggal, amiben lesz minden: papírok, mixed media alapanyagok és egy kis ajándék tőlem is. A csomagot 29-én adom át a futárnak. Feltételek:  (1) Csak 2014-es karácsonyváró, decemberről szóló albumot linkelhetsz, amiben szinte minden nap készülnek oldalak. (2) Csak saját alkotást linkelhetsz, másét nem! (3) Csak személyes blogot vagy személyes Facebook profilba feltöltött képet tudok elfogadni - üzleti scrapbookblogot (vagy galériát) sajnos nem. :) De, nem kizáró ok, ha kreatív csapat tag vagy valahol! (4) Digitális és hagyományos scrapbookalbummal is lehet nevezni, de én hagyományos technikához fogok Neked ajándékcsomagot adni. (5) Ha több, azonos számú blogbejegyzést/képet linkelő "nyertes" lesz, akkor sorsolással dől majd el a végső nyertes személye. Várom a hozzászólásaitokat, s linkjeiteket!


Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések

Rucola Designs üzenete…
Nagyon cuki!!! :)
Ányi üzenete…
Egyszerű, de nagyszerű!
Budaházi Brigitta üzenete…
Köszi Nektek! Igen, ezt most nem mondhatni, hogy túlspiláztam. :)
De, mondjuk, tudjátok, az én albumom mérete csak kicsi, 10x15-ös.
Ányi üzenete…
Elkészült a december 2. és 3. napja is.
http://scrapbookgimp.blogspot.hu/2014/12/december-napjai-5.html
Budaházi Brigitta üzenete…
Köszönöm, Ányi, belinkeltem a 3. naphoz! Csudaklasszak lettek!
Kriszti üzenete…
Imádom az ilyen egyszerű és nagyszerű oldalakat!
Megmutatom én is, ami eddig elkészült - a dd-nek köszönhetően feléledt a blogom is :)
Első két oldal: http://krisztikealkot.blogspot.hu/2014/12/december-1-2.html
Borító: http://krisztikealkot.blogspot.hu/2014/12/december-daily-borito.html
Budaházi Brigitta üzenete…
Kriszti, köszönöm! Szépségesek lettek, be is tettem őket a megfelelő napi bejegyzésekhez!
Gólya üzenete…
http://keleplo.blogspot.hu/2014/12/december-daily-4.html
annaka üzenete…
Ez lett a negyedik oldal

https://plus.google.com/u/0/photos/113967115483434529398/albums/6096070295361012897/6096071508190696354?pid=6096071508190696354&oid=113967115483434529398